Техогляд в Україні проходитиме на сертифікованих СТО зі спеціально облаштованими для цього лабораторіями. Терміни проходження техогляду кожні 2 роки, якщо це автомобіль комерційного призначення, як наприклад, таксі, то їм потрібно буде проходити техогляд кожен рік.
І так, на що слід звертати увагу в першу чергу для того, щоб ваше авто змогло пройти техогляд? На техогляд варто приїжджати на чистому автомобілі, з вимитими фарами та вікнами, тому що брудні автомобілі просто не приймають. В першу чергу, на що звертатимуть увагу - це стан гальмівної системи. Гальма, звісно, в більшості автомобілів все таки працюють, але питання завжди залишається по стоянковому гальмі, або «ручнику» як прийнято називати його в народі, потрібно щоб він обов’язково був у справному стані.
Наступним, дуже важливим елементом перевірки, є стан підвіски і найбільше перевіряється люфти в рульовому механізмі. Також, значна увага приділяється двигуну, а саме, щоб з нього не витікала рідина, у разі виявлення будь-яких протікань техогляд можете не пройти.
Дуже велика увага буде приділятися євростандартам, а саме - перевірці вихлопних газів, а це наявність як і каталізатора, так і сажового фільтра, якщо у вас вони вирізані, то проходження техогляду буде під питанням. Нові норми стандартів викидів газів такі: CH (вуглеводні) до 0,05 гр./км., CO (чадний газ) до 0,8 гр./км., NO (оксид азоту) до0,06 гр./км. Якщо узагальнювати, то ці норми на третину зменшились віл попередніх.
Також, значну увагу приділятимуть резині, тому що дуже багато водіїв зараз їздять на лисій резині, або зі старими протекторами. Тому, до гуми такі вимоги, щоб на осі був однаковий протектор і зимою водії повинні їздити на зимовій резині. Колеса авто, також перевірятимуться на відповідність заводським стандартам.
Вимоги до фар дуже прості. Вони мають відповідати євростандартам: жовті поворотники, стоп-сигнали – червоні, якщо встановлені ксенони – вони також мають відповідати встановленим стандартам та не створювати проблем для зустрічних водіїв.
Варто звернути увагу на стан кузова, корозія може стати великою проблемою при проходженні техогляду. Для прикладу, наскрізна корозія, корозія в порогах, може стати причиною того, що автомобіль не пройде техогляд.
Тонування переднього та бічного скала, також повинне відповідати певним нормам, які будуть промірюватись спеціальним приладом. Ще однією важливою вимогою до скла є його цілісність, тріщини в жодному випадку не повинні знаходитись в зоні дії двірників. Автомобілі з наскрізними, повздовжніми, поперечними, чи тріщинами-павутинками – техогляд не пройдуть.
Крім вище зазначених пунктів, під час техогляду перевірятимуть наявність аптечки (наявність відповідних препаратів та їх терміни придатності), світловідбивача та вогнегасника.
Які автомобілі можуть не проходити техогляд?
- Транспортні засоби, які не виїжджають на дороги загального користування, тобто, технологічний транспорт, який їздить виключно на території підприємств чи заводів.
- Транспортні засоби із двигуном об’ємом до125 кубів, або до 4 кВт.
- Транспортні засоби, що розвивають швидкість до 25 км/год.
Отже, знаючи тепер на які моменти слід звернути увагу в першу чергу Ви можете підготувати своє авто для проходження техогляду, або зекономити час та кошти і звернутись до нашої команди професіоналів за контактами вказаними на сайті.